Programovanie v Pythone
  • Prednášky
      • 1. Úvod
        • Priebeh zimného semestra
        • Jazyk Python
        • Cvičenia
      • 2. Opakované výpočty
        • For-cyklus
        • Moduly math a random
        • Cvičenia
        • 1. Týždenný projekt
      • 3. Grafika
        • Grafické príkazy
        • Zmeny nakreslených útvarov
        • Cvičenia
      • 4. Podmienky
        • Podmienený príkaz
        • Podmienený cyklus
        • Cvičenia
        • 2. Týždenný projekt
      • 5. Podprogramy
        • Funkcie
        • Parametre funkcií
        • Cvičenia
      • 6. Znakové reťazce
        • Typ string
        • Reťazcové funkcie
        • Cvičenia
        • 3. Týždenný projekt
      • 7. Textové súbory
        • Čítanie zo súboru
        • Zápis do súboru
        • Konštrukcia with
        • Cvičenia
      • 8. Zoznamy
        • Dátová štruktúra zoznam
        • Metódy
        • Cvičenia
        • 4. Týždenný projekt
      • 9. Zoznamy a n-tice (tuple)
        • Zoznamy vo funkciách
        • n-tice (tuple)
        • Cvičenia
      • 10. Udalosti v grafickej ploche
        • Klikanie a ťahanie myšou
        • Udalosti od klávesnice
        • Časovač
        • Cvičenia
        • 5. Týždenný projekt
      • 11. Korytnačky (turtle)
        • Korytnačia grafika
        • Viac korytnačiek
        • Cvičenia
      • 12. Rekurzia
        • Pravá rekurzia
        • Binárne stromy
        • Ďalšie rekurzívne obrázky
        • Cvičenia
        • 6. Týždenný projekt
      • 13. Dvojrozmerné tabuľky
        • Vytváranie dvojrozmerných tabuliek
        • Hra LIFE
        • Cvičenia
      • 14. Triedy a objekty
        • Vlastný typ
        • Metódy
        • Cvičenia
        • 7. Týždenný projekt
      • 15. Triedy a metódy
        • Magická metóda __str__
        • Triedne a inštančné atribúty
        • Cvičenia
      • 16. Triedy a dedičnosť
        • Objektové programovanie
        • Dedičnosť
        • Cvičenia
        • 8. Týždenný projekt
      • 17. Výnimky
        • try - except
        • Vyvolanie výnimky
        • Cvičenia
      • 18. Polymorfizmus, typ množina
        • Operátorový polymorfizmus
        • Štandardný typ množina - set
        • Cvičenia
        • 9. Týždenný projekt
      • 19. Slovníky (dict)
        • Hľadanie údajov
        • Štandardný typ dict
        • Textové súbory JSON
        • Cvičenia
      • 20. Funkcie a parametre
        • Parametre funkcií
        • Funkcia ako hodnota
        • Generátorová notácia
        • Cvičenia
        • 10. Týždenný projekt
      • 21. Práca s obrázkami
        • Python Imaging Library
        • PIL v tkinter
        • Cvičenia
      • 22. Turingov stroj
        • Návrh simulátora
        • Cvičenia
        • 11. Týždenný projekt
      • 23. Animované obrázky
        • Animované objekty
        • Trieda animovaná Plocha
        • Cvičenia
        • 12. Týždenný projekt
      • 24. Pohybujúce sa obrázky
        • 13. Týždenný projekt
  • Časti
      • Copyright
  • « 24. Pohybujúc...
  • Riešenie úloh... »

Copyright¶

Vytvoril Andrej Blaho.

Materiály k predmetom Programovanie (1) 1-AIN-130/16 a Programovanie (2) 1-AIN-170/13 na FMFI UK.

Back to top

© Copyright 2020-2021, Andrej Blaho.
Naposledy aktualizované 19. jan. 2021.
Vytvorené pomocou Sphinx 3.4.3.

Creative Commons License This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.